Zrezygnowaliśmy z rozwijania funkcjonalności dotyczącej danych technicznych samochodów na motoklimacie. Postanowiliśmy jednak pozostawić aktualne dane, które od lat pomagają czytelnikom w rozwiązywaniu krzyżówek.
Motoklimat to darmowy, cotygodniowy newsletter motoryzacyjny. Zawiera starannie wyselekcjonowane wiadomości ze świata motoryzacji w prostej, czytelnej formie.
Motoryzacja jest ciekawa. Chciałbym cię nią zainteresować. Zwłaszcza, jeśli nie chcesz być zaskakiwany zmianami w przepisach, lubisz czytać o nowinkach i ciekawostkach.
Dobra, jak wygląda ten newsletter? Moc Toyota Nadia I Facelifting
od 135 do 152 km
Dostępne nadwozia Toyota Nadia I Facelifting
Minivan
Toyota Nadia – samochód osobowy produkowany przez japońską markę Toyota od sierpnia 1998 do lipca 2003 roku. Nazwa pochodzi od popularnego w Rosji imienia żeńskiego. Konstrukcyjnie pojazd opierał się na minivanie Ipsum, główną różnicą był brak trzeciego rzędu siedzeń w Nadii. Pojazd cechował się wnętrzem, które można było dostosować do swoich potrzeb (m.in. obracane przednie fotele). W czerwcu do oferty dołączyła stylizowana na SUV-a wersja SU. Do napędu służyły benzynowe silniki R4 2.0 DOHC, 3S-FSE (145 KM) i 3S-FE (135 KM). Moc przenoszona była dalej przez 4-biegowy automat (dwa typy, sterowany elektronicznie bądź inteligenty Super ECT) na oś przednią (GF-SXN10) bądź też obie osie (oznaczenie GF-SXN15).