Zrezygnowaliśmy z rozwijania funkcjonalności dotyczącej danych technicznych samochodów na motoklimacie. Postanowiliśmy jednak pozostawić aktualne dane, które od lat pomagają czytelnikom w rozwiązywaniu krzyżówek.
Motoklimat to darmowy, cotygodniowy newsletter motoryzacyjny. Zawiera starannie wyselekcjonowane wiadomości ze świata motoryzacji w prostej, czytelnej formie.
Motoryzacja jest ciekawa. Chciałbym cię nią zainteresować. Zwłaszcza, jeśli nie chcesz być zaskakiwany zmianami w przepisach, lubisz czytać o nowinkach i ciekawostkach.
Dobra, jak wygląda ten newsletter?Kombi | |||
---|---|---|---|
Silnik | Miasto | Trasa | Mieszany |
1.0 Turbo SIDI MT (105 KM) | 4.7 | 3.7 | 4.2 |
1.0 Turbo SIDI AMT (105 KM) | 4.7 | 3.7 | 4.2 |
1.4 T AT (150 KM) | 8.3 | 5.5 | 6.8 |
1.4 T MT (125 KM) | 7.3 | 4.5 | 5.5 |
1.4 T MT (150 KM) | 7.3 | 4.5 | 5.5 |
1.4 MT (100 KM) | 7.1 | 4.4 | 5.4 |
1.6 CDTi AT (136 KM) | 5.9 | 4.2 | 4.8 |
1.6 CDTi MT (136 KM) | 4.7 | 3.7 | 4.2 |
1.6 BiTurbo CDTi MT (160 KM) | 5.2 | 3.6 | 4.2 |
1.6 CDTi MT (110 KM) | 4 | 3.3 | 3.5 |
1.6 CDTi MT (95 KM) | 4.2 | 3.3 | 3.7 |
1.6 Turbo MT (200 KM) | 8 | 5 | 6.1 |
Hatchback | |||
Silnik | Miasto | Trasa | Mieszany |
1.0 Turbo SIDI MT (105 KM) | 5.2 | 3.9 | 4.4 |
1.0 Turbo SIDI AMT (105 KM) | 5.2 | 3.8 | 4.3 |
1.4 T AT (150 KM) | 8.3 | 5.5 | 6.8 |
1.4 T MT (125 KM) | 7.3 | 4.5 | 5.5 |
1.4 T MT (150 KM) | 7.3 | 4.5 | 5.5 |
1.4 MT (100 KM) | 7.1 | 4.4 | 5.4 |
1.6 CDTi AT (136 KM) | 5.8 | 3.9 | 4.6 |
1.6 BiTurbo CDTi MT (160 KM) | 5.2 | 3.6 | 4.2 |
1.6 Turbo MT (200 KM) | 8 | 5 | 6.1 |
1.6 CDTi MT (95 KM) | 4.2 | 3.3 | 3.7 |
1.6 CDTi MT (110 KM) | 4 | 3.3 | 3.5 |
1.6 CDTi MT (136 KM) | 4.5 | 3.5 | 3.9 |